We hebben een wonder meegemaakt
Onze dochter (10) stotterde sinds haar vijfde. Bij de lokale stottertherapeut kregen we te horen: ‘leer ermee leven’ en ‘ze heeft mooie soepele stotters’. Na lang twijfelen naar Del Ferro gegaan. Daar hebben we een wonder meegemaakt. Ze stottert niet meer. Het is ongelooflijk.
Ik vind het erg dat de lokale stottertherapeut ons afraadde om naar Del Ferro te gaan. Ook kregen we te horen: ‘als je daar naar toe gaat, stopt het bij mij’. Ik zou Del Ferro iedereen aanraden!
LGM Hoff